http://hdl.handle.net/20.500.12128/20078
Title: | Trudności w uczeniu się na lekcjach języka polskiego w perspektywie przetwarzania sensorycznego - wybrane zagadnienia |
Authors: | Przybyla, Olga |
Keywords: | język polski; nauczanie |
Issue Date: | 2007 |
Citation: | "Nauczyciel i Szkoła" 2007, nr 3/4, s. 283-296 |
Abstract: | W ostatnich latach coraz więcej mówi się i pisze o dzieciach z trudnościami w uczeniu się1, choć problematyka zagrożenia niepowodzeniami szkolnymi i zagadnienie gotowości szkolnej pojawiały się w już literaturze i praktyce okresu międzywojennego2. Trudności w uczeniu się i spełnianiu obowiązków szkolnych są poważnym problemem dla ucznia, jego rodziców czy opiekunów oraz nauczycieli i szkoły. Konieczność profilaktycznych programów szkoleniowych wspierających psychomotoryczny rozwój dzieci i młodzieży jest dziś sprawą nader istotną, gdyż deficyty rozwojowe można zaobserwować już w wieku niemowlęcym, poniemowlęcym i przedszkolnym 3. Prawie zawsze istnieje równolegle wiele przyczyn niepowodzenia w nauce, które ściśle wiążą się ze sobą. (...) |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/20078 |
ISSN: | 1426-9899 |
Appears in Collections: | Artykuły (W.Hum.) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Przybyla_Trudnosci_w_uczeniu_sie_na.pdf | 635,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License