Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20156
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGrychtoł, Anna-
dc.date.accessioned2021-04-29T08:23:15Z-
dc.date.available2021-04-29T08:23:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationŚląskie Studia Historyczno-Teologiczne, T. 46, z. 1 (2013), s. 228-230pl_PL
dc.identifier.issn0137-3447-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/20156-
dc.description.abstractRecenzja: Marta Makowska, Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego, Wydawnictwo CeDeWu.pl, Warszawa 2010, 262 s.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectrecenzjapl_PL
dc.subjectMarta Makowskapl_PL
dc.subjectetykapl_PL
dc.subjectmarketing farmaceutycznypl_PL
dc.titleEtyczne standardy marketingu farmaceutycznego - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Teol)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Grychtol_Etyczne_standardy_marketingu.pdf850,1 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons