Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20180
Tytuł: Motywacja do nauki języków obcych w opisach autobiograficznych
Autor: Iluk, Jan
Słowa kluczowe: języki obce; autobiografie; motywacja; style nauczania
Data wydania: 2020
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: D. Gabryś-Barker, R. Kalamarz (red.), "Postrzeganie i rola motywacji w procesie glottodydaktycznym : perspektywa nauczyciela i ucznia" (S. 50-64). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: Przedmiotem artykułu jest problematyka motywacji z perspektywy uczących się języków obcych. Analiza obejmuje m.in. początkowe nastawienie do nauki języków obcych oraz motywacyjną rolę nauczyciela i jego stylu nauczania.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20180
ISBN: 978-83-226-4005-0
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Iluk_Motywacja_do_nauki_jezykow_obcych_w_opisach_autobiograficznych.pdf493,41 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons