Skip navigation

Statystyki

Wszystkie odwiedziny

Odwiedziny
Techniki perswazyjne w telewizyjnych reklamach sieci sklepów spożywczych, firm telekomunikacyjnych oraz banków w początkowej fazie pandemii COVID-19 68

Wszystkie odwiedziny przez miesiąc

stycznia 2024 lutego 2024 marca 2024 kwietnia 2024 maja 2024 czerwca 2024 lipca 2024
Techniki perswazyjne w telewizyjnych reklamach sieci sklepów spożywczych, firm telekomunikacyjnych oraz banków w początkowej fazie pandemii COVID-19 4 2 2 0 0 1 1

Pobrane pliki

Odwiedziny
Olszanecka-Marmola_Techniki_perswazyjne_w_telewizyjnych_reklamach_sieci.pdf 534

Najwięcej odwiedzin z danego kraju

Odwiedziny
Polska 22
Stany Zjednoczone Ameryki 18
Szwecja 6
Francja 4
Irlandia 4
Niemcy 3
Wietnam 3
Bułgaria 1
Kanada 1
Wielka Brytania 1

Najwięcej odwiedzin z danego miasta

Odwiedziny
Oakland 10
Dublin 4
Katowice 4
Hanoi 3
Piekary Slaskie 3
Walldorf 3
Fairfield 2
Warsaw 2
Zywiec 2
Chicago 1