Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20676
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBiłas-Pleszak, Ewa-
dc.contributor.authorKalisz, Aleksandra-
dc.contributor.authorTyc, Ewelina-
dc.date.accessioned2021-07-16T09:46:37Z-
dc.date.available2021-07-16T09:46:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationE. Biłas-Pleszak, A. Kalisz, E. Tyc (red.), "Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym : błąd, kryzys, skandal. T. 5" (S. 7-8). Katowice : Wydawnictwo Uniwersystetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978‑83‑226‑3668‑8-
dc.identifier.isbn978‑83‑226‑3669‑5-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/20676-
dc.description.abstractW świetle tak wielu wyraźnych przemian w zakresie komunikowania masowego istotne będzie przyjrzenie się trzem kolejno przywołanym zjawiskom dopełniającym szeroko omawiane zagadnienie dyskursu autopromocyjnego. Tym razem w centrum uwagi badaczy uczestniczących w piątej konferencji poświęconej tematyce autopromocji i autoprezentacji znalazł się wizerunek rozpatrywany także z perspektywy skandalu, popełnianych błędów komunikacyjnych, a co za tym idzie - kryzysu, coraz częściej będącego następstwem tych dwu poprzednich.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectautopromocjapl_PL
dc.subjectautoprezentacjapl_PL
dc.subjectwizerunekpl_PL
dc.titleWstęppl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Bilas_Pleszak_Wstep.pdf326,11 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons