Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20678
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKopczyński, Tomasz-
dc.date.accessioned2021-07-16T11:10:00Z-
dc.date.available2021-07-16T11:10:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationU. Szuścik, D. Kocurek (red.), "Ewaluacja w edukacji - teoria i praktyka" (S. 49-59). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3730-2-
dc.identifier.isbn978-83-226-3731-9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/20678-
dc.description.abstractThe subject of the article is evaluation perceived as a mystification of didactic supervision. The author indicates the indirect and direct elements influencing this process. Professor Śliwerski describes the evaluation as: „the socialist process of painting grass in green.” The average cost of the evaluation on a national scale amounts to millions of PLN. So what is the outcome of this study? Does the evaluation it costs a taxpayer so much? And if it is actually so expensive, why is its level of suitability and representation of educational reality so low? The author tries to answer these main questions in the article.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectevaluationpl_PL
dc.subjectstrategy evaluationpl_PL
dc.subjectsystem supportpl_PL
dc.subjectsurveillancepl_PL
dc.subjectassessmentpl_PL
dc.subjectdiagnosispl_PL
dc.titleEwaluacja jako mistyfikacja nadzoru procesu dydaktycznegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kopczynski_Ewaluacja_jako_mistyfikacja_nadzoru_procesu_dydaktycznego.pdf360,47 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons