Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20730
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBańka, Katarzyna-
dc.date.accessioned2021-07-20T07:36:18Z-
dc.date.available2021-07-20T07:36:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationD. Gabryś-Barker (red.), "Challenges of foreign language instruction in the university context" (S. 163-179). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978‑83‑226‑3407- 3-
dc.identifier.isbn978‑83‑226‑3408- 0-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/20730-
dc.description.abstractThe following article derives from the author’s doctoral dissertation concerning teaching Chinese as a foreign language (ChFL). It aims at investigating and assessing the challenges Chinese teachers encounter in the process of ChFL teaching to the beginner students. First, the theoretical background of ChFL teaching is provided, with emphasis on the specificity of Chinese. Then, the issues and challenges of ChFL teaching are examined, especially in terms of the syllabus and coursebook choice and teaching methods. In the final part of the article, the teaching and learning implications are presented.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectChinese as a foreign languagepl_PL
dc.subjectspecificity of Chinesepl_PL
dc.subjecttones in Chinesepl_PL
dc.subjectstrokespl_PL
dc.titleChallenges of the Chinese language teaching in the university contextpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Banka_Challenges_of_the_Chinese_language_teaching_in_the_university_context.pdf409,54 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons