Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20747
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorHoryśniak, Monika-
dc.date.accessioned2021-07-20T08:52:26Z-
dc.date.available2021-07-20T08:52:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationD. Gabryś-Barker, R. Kalamarz (red.), "Jakość w kształceniu językowym : rozważania teoretyczne i praktyczne rozwiązania " (s.101-122). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3829-3-
dc.identifier.isbn978-83-226-3830-9-
dc.identifier.issn0208-6336-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/20747-
dc.description.abstractThe quality of learning a foreign language is influenced by internal external conditions. Not without significance for the quality of foreign language learning are internal motivation on the one hand and organizational factors related to the teaching / learning process on the other hand. The article presents the results of surveys conducted among university students, students of the third-century university and high school students. The subjective opinions of the partici-pants of the research allow us to get to know their opinion on the motivation to learn a foreign language, preferred language skills, the amount of time devoted to learning a foreign language and the choice of learning techniques. In addition, respondents provide information on the similarities and differences in opinion and expectations in three different age groups which took part in the research.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectqualitypl_PL
dc.subjectmotivationpl_PL
dc.subjectlanguage competencespl_PL
dc.subjectthe role of the teacherpl_PL
dc.subjectways of learningpl_PL
dc.subjectorganizational factorspl_PL
dc.subjectlanguage exercisespl_PL
dc.titleWpływ wybranych czynników na jakość procesu uczenia się języka obcego w opinii uczących siępl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Horysniak_Wplyw_wybranych_czynnikow.pdf1,51 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons