DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Budniak, Alina | - |
dc.contributor.author | Mnich, Małgorzata | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-28T11:58:45Z | - |
dc.date.available | 2021-07-28T11:58:45Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | A. Budniak, M. Mnich (red.), "Podejścia metodologiczne w pedagogice. Koncepcje – badania - wyniki" (S. 9-14). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-226-3809-5 | - |
dc.identifier.isbn | 978-83-226-3810-1 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/20907 | - |
dc.description.abstract | Zmieniająca się rzeczywistość społeczna i edukacyjna wywołuje przeobrażenia
także w celach badań i formułowaniu problemów, podejściu do procedury eksploracyjnej,
wyborze metod i technik badawczych czy wreszcie w ustaleniu przedmiotu
i terenu badań. Nowe potrzeby edukacji, warunki funkcjonowania placówek
oświatowych, stosowane media dydaktyczne czy uaktualniane cele wychowania,
odmienne zadania różnych instytucji wychowawczych, zmieniający się odbiorcy
wychowawczych oddziaływań skłaniają do refleksji nad efektywnymi sposobami
poznawania różnorodnych aspektów działalności pedagogicznej (Fragment tekstu). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | edukacja | pl_PL |
dc.subject | koncepcje badawcze | pl_PL |
dc.subject | pedagogika | pl_PL |
dc.title | Wstęp | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNS)
|