Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20907
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBudniak, Alina-
dc.contributor.authorMnich, Małgorzata-
dc.date.accessioned2021-07-28T11:58:45Z-
dc.date.available2021-07-28T11:58:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationA. Budniak, M. Mnich (red.), "Podejścia metodologiczne w pedagogice. Koncepcje – badania - wyniki" (S. 9-14). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3809-5-
dc.identifier.isbn978-83-226-3810-1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/20907-
dc.description.abstractZmieniająca się rzeczywistość społeczna i edukacyjna wywołuje przeobrażenia także w celach badań i formułowaniu problemów, podejściu do procedury eksploracyjnej, wyborze metod i technik badawczych czy wreszcie w ustaleniu przedmiotu i terenu badań. Nowe potrzeby edukacji, warunki funkcjonowania placówek oświatowych, stosowane media dydaktyczne czy uaktualniane cele wychowania, odmienne zadania różnych instytucji wychowawczych, zmieniający się odbiorcy wychowawczych oddziaływań skłaniają do refleksji nad efektywnymi sposobami poznawania różnorodnych aspektów działalności pedagogicznej (Fragment tekstu).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectkoncepcje badawczepl_PL
dc.subjectpedagogikapl_PL
dc.titleWstęppl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Budniak_Wstep.pdf834,01 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons