http://hdl.handle.net/20.500.12128/20907
Tytuł: | Wstęp |
Autor: | Budniak, Alina Mnich, Małgorzata |
Słowa kluczowe: | edukacja; koncepcje badawcze; pedagogika |
Data wydania: | 2019 |
Wydawca: | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | A. Budniak, M. Mnich (red.), "Podejścia metodologiczne w pedagogice. Koncepcje – badania - wyniki" (S. 9-14). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. |
Abstrakt: | Zmieniająca się rzeczywistość społeczna i edukacyjna wywołuje przeobrażenia także w celach badań i formułowaniu problemów, podejściu do procedury eksploracyjnej, wyborze metod i technik badawczych czy wreszcie w ustaleniu przedmiotu i terenu badań. Nowe potrzeby edukacji, warunki funkcjonowania placówek oświatowych, stosowane media dydaktyczne czy uaktualniane cele wychowania, odmienne zadania różnych instytucji wychowawczych, zmieniający się odbiorcy wychowawczych oddziaływań skłaniają do refleksji nad efektywnymi sposobami poznawania różnorodnych aspektów działalności pedagogicznej (Fragment tekstu). |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/20907 |
ISBN: | 978-83-226-3809-5 978-83-226-3810-1 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Budniak_Wstep.pdf | 834,01 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons