Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20917
Tytuł: Meandry i dylematy badań nad kompetencjami muzycznymi nauczyciela przedszkola
Autor: Wilk, Kamil
Kisiel, Mirosław
Słowa kluczowe: musical competence; teacher; music education; research project
Data wydania: 2019
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: A. Budniak, M. Mnich (red.), "Podejścia metodologiczne w pedagogice. Koncepcje – badania - wyniki" (S. 293-306). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Abstrakt: The article contains an overview of the literature as well as a description of the research procedure and reflections that emerged during the preparation and implementation of the scientific project „Postulated and actual musical competences of professionally active kindergarten teachers”. The authors share their thoughts on the research issues undertaken, showing meanders and dilemmas regarding the methodological strategy adopted in the exploration.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20917
ISBN: 978-83-226-3809-5
978-83-226-3810-1
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wilk_Meandry_i_dylematy.pdf857,29 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons