Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2092
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorTambor, Jolanta-
dc.contributor.authorAchtelik, Aleksandra-
dc.date.accessioned2018-04-05T10:37:59Z-
dc.date.available2018-04-05T10:37:59Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationA. Guzy, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek (red.), “Szkoła bez barier : o trudnościach w nauczaniu i uczeniu się” (s. 99-107). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380123823-
dc.identifier.isbn9788380123830-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2092-
dc.description.abstractIn their study, the authors pay attention to the linguistic and cultural situation ofpeople learning Polish as a foreign language. They discuss the problem of multiculturalismand describe the method of intercultural communication which seems to give bothteachers and students opportunities to challenge stereotypes and to become aware ofthe common fields of one’s own and a foreign culture. Moreover, it teaches one to aptlychoose these communicative strategies which will not result in a conflict.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectkomunikacja międzykulturowapl_PL
dc.subjectjęzyk polski jako język obcypl_PL
dc.titleUczenie się języka obcego : specyficzna sytuacja w procesie nauczaniapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Tambor_Uczenie_sie_jezyka_obcego_Specyficzna_sytuacja_w_procesie_nauczania.pdf366,08 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons