Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2093
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGliński, Marcin-
dc.date.accessioned2018-04-05T10:38:16Z-
dc.date.available2018-04-05T10:38:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationA. Guzy, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek (red.), “ Szkoła bez barier : o trudnościach w nauczaniu i uczeniu się” (s. 117-123). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380123830-
dc.identifier.isbn9788380123823-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2093-
dc.description.abstractThe main aim of the article is to show various aspects of language inhibitions,which result from linguistic fear and are inseparable elements of human development.The article presents emotional, physiological and psychological reactions of students,observed during an English language lesson, which may herald the emergence of languageinhibitions.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectzahamowania językowepl_PL
dc.subjectlęk językowypl_PL
dc.subjectnauczanie języków obcychpl_PL
dc.titleRóżne aspekty zahamowań językowych na lekcjach języka angielskiego wśród uczniów klas I-III szkoły podstawowejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Glinski_Rozne_aspekty_zahamowan_jezykowych_na_lekcjach_jezyka_angielskiego.pdf372,59 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons