DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Gliński, Marcin | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-05T10:38:16Z | - |
dc.date.available | 2018-04-05T10:38:16Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | A. Guzy, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek (red.), “ Szkoła bez barier : o trudnościach w nauczaniu i uczeniu się” (s. 117-123). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 9788380123830 | - |
dc.identifier.isbn | 9788380123823 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/2093 | - |
dc.description.abstract | The main aim of the article is to show various aspects of language inhibitions,which result from linguistic fear and are inseparable elements of human development.The article presents emotional, physiological and psychological reactions of students,observed during an English language lesson, which may herald the emergence of languageinhibitions. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | zahamowania językowe | pl_PL |
dc.subject | lęk językowy | pl_PL |
dc.subject | nauczanie języków obcych | pl_PL |
dc.title | Różne aspekty zahamowań językowych na lekcjach języka angielskiego wśród uczniów klas I-III szkoły podstawowej | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|