Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20956
Tytuł: Trudności w badaniach nad mediami z perspektywy badacza - pedagoga
Autor: Musioł, Marcin
Słowa kluczowe: pedagogical research; media; didactic media; difficulties
Data wydania: 2019
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: A. Budniak, M. Mnich (red.), "Podejścia metodologiczne w pedagogice. Koncepcje – badania - wyniki" (S. 307-315). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Abstrakt: The dynamic development of media and media services, which took place in the late twentieth and early twenty-first century meant that their users can not only derive benefits, but they are also exposed to many unpleasant or even dangerous situations. Both the benefits and adverse effects of using media have become the subject of research carried out by specialists in various scientific disciplines, in particular pedagogy, psychology and sociology. They face difficulties in the course of the preparation and implementation of such research. Difficulties also occur in the research on didactic media. This paper describes selected difficulties from the perspective of the researcher – teacher. They have occurred in the research work of both the author and students who carried out studies on the subject as part of their theses.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20956
ISBN: 978-83-226-3809-5
978-83-226-3810-1
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Musiol_Trudnosci_w_badaniach.pdf833,09 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons