Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21006
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorUchyła-Zroski, Jadwiga-
dc.date.accessioned2021-08-03T11:17:52Z-
dc.date.available2021-08-03T11:17:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationCieszyński Almanach Pedagogiczny, T. 5 (2018), s.182-190pl_PL
dc.identifier.issn0208-6336-
dc.identifier.issn2300-3006-
dc.identifier.issn2353-0898-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/21006-
dc.description.abstractSumma r y The author discusses the issue of a child’s musical activity in the light of the assumptions of the pedagogy of creativity and the methodology of music teaching in younger classes. She con-centrates on the interpretation of the term of “activity” as well as on basic forms of a student’s reproductive and creative activities. She looks for the relationships between the processes of memory: remembering, storing and reminding with students’ musical activity. She stresses the importance of music in a child’s personal development and its rearing.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectmusicpl_PL
dc.subjectcreative activitypl_PL
dc.subjectreproductive activitypl_PL
dc.subjectintegrated educationpl_PL
dc.titleMuzyka źródłem aktywności odtwórczej i twórczej dzieckapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Uchyla_Zroski_Muzyka zrodlem_aktywnosci.pdf301,04 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons