Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21024
Tytuł: Satysfakcja studentów ze zdalnego nauczania w trakcie pandemii COVID-19 : badanie empiryczne studentów Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Autor: Brzózka, Anna
Pękala, Natalia
Pokusa, Alicja
Pyzik, Natalia
Sobol, Agnieszka
Kaczmarczyk, Karolina
Nalepa, Alicja
Słowa kluczowe: nauczanie zdalne; szkolnictwo wyższe; pandemia COVID-19; satysfakcja studentów; badanie empiryczne; Wydział Nauk Społecznych UŚ
Data wydania: 2021
Wydawca: Katowice : Towarzystwo Inicjatyw Naukowych
Abstrakt: "Wybuch pandemii Covid-19 odcisnął swoje piętno na niemal wszystkich obszarach życia społecznego. Jednym z nich jest edukacja, która musiała sprostać całkowicie nowym wyzwaniom, począwszy od organizacji nauczania przez Internet, a skończywszy na wyszkoleniu kadry nauczycielskiej i zapewnieniu jej potrzebnego sprzętu. W marcu 2020 roku w Polsce rozpoczęła się era zdalnego (lub hybrydowego) nauczania, które dotychczas było marginalną formą kształcenia." (fragm.)
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21024
ISBN: 978-83-65247-04-9
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Brzozka_Satysfakcja_studentow_ze_zdalnego_nauczania_w_trakcie_pandemii_covid-19.pdf6,44 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons