http://hdl.handle.net/20.500.12128/21024
Tytuł: | Satysfakcja studentów ze zdalnego nauczania w trakcie pandemii COVID-19 : badanie empiryczne studentów Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach |
Autor: | Brzózka, Anna Pękala, Natalia Pokusa, Alicja Pyzik, Natalia Sobol, Agnieszka Kaczmarczyk, Karolina Nalepa, Alicja |
Słowa kluczowe: | nauczanie zdalne; szkolnictwo wyższe; pandemia COVID-19; satysfakcja studentów; badanie empiryczne; Wydział Nauk Społecznych UŚ |
Data wydania: | 2021 |
Wydawca: | Katowice : Towarzystwo Inicjatyw Naukowych |
Abstrakt: | "Wybuch pandemii Covid-19 odcisnął swoje piętno na niemal wszystkich obszarach życia społecznego. Jednym z nich jest edukacja, która musiała sprostać całkowicie nowym wyzwaniom, począwszy od organizacji nauczania przez Internet, a skończywszy na wyszkoleniu kadry nauczycielskiej i zapewnieniu jej potrzebnego sprzętu. W marcu 2020 roku w Polsce rozpoczęła się era zdalnego (lub hybrydowego) nauczania, które dotychczas było marginalną formą kształcenia." (fragm.) |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/21024 |
ISBN: | 978-83-65247-04-9 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Brzozka_Satysfakcja_studentow_ze_zdalnego_nauczania_w_trakcie_pandemii_covid-19.pdf | 6,44 MB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons