Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21128
Tytuł: Kinderfremdsprachenkenntnisse mit narrativer Methode entwickeln und effektiv fördern : Auswertung einer Untersuchung
Tytuł równoległy: Support and a Foreign Language Development for Children by means of Narrative Method. Discussion of the Research Results
Autor: Wowro, Iwona
Słowa kluczowe: storytelling; evaluation of the empirical study; effectiveness
Data wydania: 2019
Wydawca: Göttingen : Vandenhoeck & Ruprecht Verlage
Źródło: I. Wowro, M. Jakosz, J. Gładysz, "Geöffnetes Zeitfenster nutzen! : Frühes Fremdsprachenlernen - Zwischen Theorie und Praxis" (S. 143-167). Göttingen : Vandenhoeck & Ruprecht Verlage
Abstrakt: The aim of the article is to presentthe results of using »storytelling« as ateaching method in kindergarten and at an early stage of learning German. At first the selected aspects of preschool teaching,their specific nature, applicabilityand effectiveness will be briefly presented. Thus, the most importantfeatures and advantages of the narrativemethodwill be demonstrated. This theoreticalbackground is the basis for the empirical partofthe following paper which includes evaluation of the empirical study (an experimental trial). The last partofthe article contains the analysis of measurement, conducted among the projectparticipants, as well as the interpretation of the results obtainedbymeans of applied research tools.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21128
ISBN: 978-3-7370-1010-8
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wowro_Kinderfremdsprachenkenntnisse_mit_narrativer_Methode.pdf797,24 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons