Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21178
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPrzybyla, Olga-
dc.contributor.authorJęczeń, Urszula-
dc.date.accessioned2021-08-26T07:54:48Z-
dc.date.available2021-08-26T07:54:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citation"Logopedia" T. 49, nr 2 (2020), s. 155-176pl_PL
dc.identifier.issn0459-6935-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/21178-
dc.description.abstractTematem artykułu są trudności w czytaniu i pisaniu występujące u dzieci z rozwojowymi zaburzeniami koordynacji ruchowej. Podstawę analizy tych problemów stanowią badania przeprowadzone przez jedną z autorek artykułu na ośmioosobowej grupie ośmiolatków z neurologiczną diagnozą rozwojowych zaburzeń koordynacji. Przedstawiono, w jaki sposób charakteryzuje się te zaburzenia w klasyfikacji ICD-10 i ICD-11. Zgromadzony materiał badawczy pozwolił dokonać analizy trudności w czytaniu i pisaniu rozpatrywanych wieloaspektowo. Wskazano główne przyczyny problemów w czytaniu i w pisaniu, a także opisano typowe trudności, z którymi borykają się uczniowie z rozwojowymi zaburzeniami koordynacji ruchowej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.subjectrozwojowe zaburzenia koordynacji ruchowej (dyspraksja)pl_PL
dc.subjecttrudności w czytaniupl_PL
dc.subjecttrudności w pisaniupl_PL
dc.titleTrudności w pisaniu i czytaniu dzieci z zaburzeniami rozwoju koordynacji – studium porównawczepl_PL
dc.title.alternativeReading and Writing Difficulties in Children of Developmental Motor Coordination Disorderpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.24335/cqdb-6m77-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Przybyla_Trudnosci_w_pisaniu_i_czytaniu_dzieci_z_zaburzeniami_rozwoju_koordynacji.pdf2,82 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons