Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21622
Tytuł: Współpraca nauczycieli z rodzicami uczniów - przez pryzmat nauczycielskich narracji
Autor: Zalewska-Bujak, Małgorzata
Słowa kluczowe: teacher; parent; cooperation of teachers with parents; forms of cooperation; barriers of cooperation
Data wydania: 2020
Źródło: "Kwartalnik Pedagogiczny" T. 65, nr 2 (2020), s. 154-176
Abstrakt: The paper aims to present the issues related to the cooperation between teachers and pupils’ parents. Considering the importance and legitimacy of its occurrence in various forms and manifestations, the author conducted a qualitative study in an attempt to answer the following question: What is the image of this collaboration emerging from the teachers’ narrations as a partof the qualitative interviews conducted with them? The picture reveals teachers’ perspective on their pupils’ parents and cooperation with them, indicating some discrepancy and inadequacy in this area.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21622
DOI: 10.31338/2657-6007.kp.2020-2.9
ISSN: 0023-5938
2657-6007
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zalewska-Bujak_Wspolpraca_nauczycieli_z_rodzicami_uczniow_przez_pryzmat_nauczycielskich_narracji.pdf460,88 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons