Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2175
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGabryś, Katarzyna-
dc.date.accessioned2018-04-06T11:43:45Z-
dc.date.available2018-04-06T11:43:45Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationChowanna, 2009, t. 1, s. 33-42pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2175-
dc.description.abstractIn work with children with special educational needs a teacher s attitude should give support and motivate pupils to struggle on. Equally important are empathy and understanding of a child. Such an environment creates favourable conditions for a pupil s development in different areas.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectspecial educational needspl_PL
dc.subjecttherapeutic valuespl_PL
dc.subjectteacher s attitudepl_PL
dc.titleO wartościach terapeutycznych w praktyce wychowawczej pedagoga specjalnegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gabrys_O_wartosciach_terapeutycznych_w_praktyce.pdf384,98 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons