Skip navigation

Statystyki

Wszystkie odwiedziny

Odwiedziny
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? : studium empiryczne wyborów prezydenckich 2015 242

Wszystkie odwiedziny przez miesiąc

stycznia 2024 lutego 2024 marca 2024 kwietnia 2024 maja 2024 czerwca 2024 lipca 2024
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? : studium empiryczne wyborów prezydenckich 2015 9 8 9 9 12 11 9

Pobrane pliki

Odwiedziny
Olszanecka-Marmola_Czy_telewizyjna_reklama_polityczna_moze_zmienic_wizerunek_kandydata.pdf 635

Najwięcej odwiedzin z danego kraju

Odwiedziny
Polska 170
Stany Zjednoczone Ameryki 31
Szwecja 10
Australia 5
Niemcy 3
Irlandia 3
Wietnam 3
Japonia 2
Argentyna 1
Bułgaria 1

Najwięcej odwiedzin z danego miasta

Odwiedziny
Warsaw 14
Polska 9
Poznan 9
Mountain View 7
Oakland 5
Des Moines 4
Itasca 4
Katowice 4
Krakow 4
Chorzow 3