Skip navigation

Statistics

Total Visits

Views
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? : studium empiryczne wyborów prezydenckich 2015 242

Total Visits per Month

January 2024 February 2024 March 2024 April 2024 May 2024 June 2024 July 2024
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? : studium empiryczne wyborów prezydenckich 2015 9 8 9 9 12 11 9

File Downloads

Views
Olszanecka-Marmola_Czy_telewizyjna_reklama_polityczna_moze_zmienic_wizerunek_kandydata.pdf 635

Top Country Views

Views
Poland 170
United States 31
Sweden 10
Australia 5
Germany 3
Ireland 3
Vietnam 3
Japan 2
Argentina 1
Bulgaria 1

Top City Views

Views
Warsaw 14
Polska 9
Poznan 9
Mountain View 7
Oakland 5
Des Moines 4
Itasca 4
Katowice 4
Krakow 4
Chorzow 3