Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2231
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDębska-Kossakowska, Aleksandra-
dc.date.accessioned2018-04-09T09:37:55Z-
dc.date.available2018-04-09T09:37:55Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationM. Krakowiak, A. Dębska-Kossakowska (red.), " Zobaczyć sens : studia o malarstwie, literaturze i życiu" (S. 43-53). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380122925-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2231-
dc.description.abstractThe article illustrates the proximity of artistic attitudes of Jan Józef Szczepański, a writer, and Tadeusz Brzozowski, a painter. It presents the history of a deep and long‑lasting friendship between these two artists. On the basis of literary creations and diary entries of Jan Józef Szczepański, it attempts to reconstruct the ethical attitudes and artistic choices declared and adopted by both artists. Indicating a number of differences between them, the article aims at presenting the essence of artistic activity which they both represented and which has its source in the indissoluble connection between ethics and aesthetics.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectJan Józef Szczepańskipl_PL
dc.subjectTadeusz Brzozowskipl_PL
dc.subjectsens w literaturzepl_PL
dc.subjectsens w malarstwiepl_PL
dc.titleJan Józef Szczepański, Tadeusz Brzozowski i sens sztukipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Debska_Kossakowska_Jan_Jozef_Szczepanski_Tadeusz_Brzozowski.pdf585,47 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons