Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/22624
Tytuł: | Neskol'ko slov o teorii lokalizacii videoigr |
Autor: | Gnyp, Aleksandra |
Słowa kluczowe: | lokalizacja; przekład; gra komputerowa; gra wideo; gracz |
Data wydania: | 2020 |
Wydawca: | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | A. Paszkowska, D. Adamczyk, S. Bryzek, Ł. Gęborek (red.), "Studenckie przestrzenie przekładu" (S. 35-45). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. |
Abstrakt: | Artykuł Kilka słów o teorii lokalizacji gier wideo jest poświęcony procesowi lokalizacji gier wideo. Autor przedstawia w nim rodzaje gier wideo, omawia pokrótce historię gier komputerowych oraz stara się podać ich definicję. Kolejnymi problemami poruszanymi w artykule są klasyfikacja lokalizacji, sposoby jej tworzenia, a także trudności, jakie mogą spotkać tłumacza podczas pracy z tego rodzaju przekładem. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/22624 |
ISBN: | 978-83-958413-0-9 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|