DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Pytlos, Barbara | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-15T12:59:29Z | - |
dc.date.available | 2022-02-15T12:59:29Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | A. Guzy, D. Krzyżyk, M. Ochwat, M. Wójcik‑Dudek (red.), "W krajobraz literacko-kulturowy i językowy wpisane… : księga jubileuszowa dedykowana Profesor Bernadecie Niesporek-Szamburskiej w czterdziestolecie pracy naukowej i dydaktycznej" (S. 469-479). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-226-3354-0 | - |
dc.identifier.isbn | 978-83-226-3355-7 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/22659 | - |
dc.description.abstract | Wokół współczesnej szkoły, także kształtu nauczania w niej języka polskiego, toczy się od kilkunastu lat żywa dyskusja. Powodowana jest szybkim rozwojem technologii informacyjnych. Anna Pilch, biorąc w niej udział, pisze, że istotne jest to, by w podejściu do tekstów i kodów kulturowych stosować szersze perspektywy i dostrzegać ich złożony (polisemiczny) charakter. Badaczka zauważa, iż widoczną cechą współczesnej polonistycznej rzeczywistości winny być pluralizm i synkretyzm, czyli umiejętne łączenie tradycji z nowoczesnością (Fragment tekstu). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | biblioteki publiczne | pl_PL |
dc.subject | edukacja polonistyczna | pl_PL |
dc.subject | Miejska Biblioteka Publiczna | pl_PL |
dc.subject | Sosnowiec | pl_PL |
dc.title | Udział bibliotek publicznych w edukacji polonistycznej (na przykładzie Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Gustawa Daniłowskiego w Sosnowcu) | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|