Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/22660
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOchwat, Magdalena-
dc.contributor.authorGrzonka, Przemysław-
dc.date.accessioned2022-02-15T13:00:15Z-
dc.date.available2022-02-15T13:00:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationA. Guzy, D. Krzyżyk, M. Ochwat, M. Wójcik‑Dudek (red.), "W krajobraz literackokulturowy i językowy wpisane… : księga jubileuszowa dedykowana Profesor Bernadecie Niesporek-Szamburskiej w czterdziestolecie pracy naukowej i dydaktycznej" (S. 551- 572). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3354-0-
dc.identifier.isbn978-83-226-3355-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/22660-
dc.description.abstractOstatnie lata w polskim szkolnictwie wyższym przyniosły wiele zmian ze względu na implementację systemu bolońskiego, Europejskich i Krajowych Ram Kwalifikacji, punktów ECTS oraz procedur, których wspólnym mianownikiem są: jakość, mobilność, innowacyjność oraz współpraca z interesariuszami uczelni. Szkoły wyższe mogą spodziewać się również nowych zadań i kolejnych wyzwań w związku z projektem nowej ustawy, mającej zastąpić dotychczasowe, kilkakrotnie już nowelizowane Prawo o szkolnictwie wyższym (Fragment tekstu).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectedukacja akademickapl_PL
dc.subjectkompetencje dydaktyczne nauczycielipl_PL
dc.titleJak zmieniać edukację akademicką, czyli o wspieraniu rozwoju kompetencji dydaktycznych nauczycielipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ochwat_Jak_zmieniac_edukacje.pdf1,53 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons