DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Brudzińska, Patrycja | - |
dc.contributor.author | Godawa, Szymon | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-16T13:17:14Z | - |
dc.date.available | 2022-02-16T13:17:14Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika" T. 41, Nr 1 (2021), s. 123-146 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 0208-5313 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/22668 | - |
dc.description.abstract | Szacuje się, iż w ciągu ostatniego roku nauczaniem zdalnym bądź różnymi wariantami
nauczania hybrydowego objęto 98,5% światowej populacji uczniów.
Sytuacja związana z wprowadzaniem obostrzeń na taką skalę, w tym zamykaniem
szkół i przechodzeniem w tryb nauki on-line, ma miejsce pierwszy
raz w historii. Konsekwencją tego jest zauważalne poruszenie w środowisku
badawczym. Powstają raporty dotyczące dzieci, rodziców i nauczycieli ze
wszystkich kontynentów. W tym artykule zebraliśmy i prezentujemy informacje
pochodzące z raportów polskich i zagranicznych, skupiających się na dobrostanie
dzieci w trakcie lockdownu. Opisaliśmy doniesienia z badań związanych
z rozwojem fizycznym, psychicznym, społecznym oraz poznawczym uczniów. Przedstawione dane, które zestawiliśmy z wynikami badań polskich,
dają nam obraz aktualnej sytuacji dzieci. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | pandemia COVID-19 | pl_PL |
dc.subject | edukacja zdalna | pl_PL |
dc.subject | rozwój psychiczny dzieci | pl_PL |
dc.subject | rozwój fizyczny dzieci | pl_PL |
dc.subject | rozwój społeczny dzieci | pl_PL |
dc.subject | rozwój poznawczy dzieci | pl_PL |
dc.subject | lockdown | pl_PL |
dc.title | Sytuacja psychospołeczna uczniów podczas pandemii COVID-19 – przegląd badań 2020-2021.04 | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.12775/AUNC_PED.2021.006 | - |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|