Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/23127
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorRogowicz, Kamila-
dc.date.accessioned2022-04-06T07:39:18Z-
dc.date.available2022-04-06T07:39:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationB. Niesporek- Szamburska, M. Wójcik-Dudek (red.), "Zmysły i literatura dla dzieci i młodzieży" (S. 27-38). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978‑83‑226-3760-9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/23127-
dc.description.abstractThe article discusses issues of interactivity in books for children and adolescents. It presents the basic characteristics of interactivity based on typology suggested by Eric Zimmerman (cognitive interactivity, functional interactivity, explicit interactivity and meta-interactivity), then confronts them with examples of selected titles of toy books, converged books, and game books. Article is also an attempt to show the changes in the way that publishers communicate with their readers.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectinteractivity in reading bookspl_PL
dc.subjectcognitive interactivitypl_PL
dc.subjectfunctionalpl_PL
dc.subjectexplicitpl_PL
dc.subjectmeta-interactivitypl_PL
dc.subjectcommunication style of publishing housespl_PL
dc.subjectinteraktywne czytanie książkipl_PL
dc.subjectinteraktywność poznawczapl_PL
dc.subjectstyl komunikacji wydawnictwpl_PL
dc.subjectfunkcjonalnypl_PL
dc.titleSztuka przewracania kartek. Różne formy interaktywności w książkach dla dzieci i młodzieżypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Rogowicz_sztuka_przewracania_kartek_.pdf417,94 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons