Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/23158
Tytuł: Rozwój strategii pamięciowych na lektoratach w Uniwersytetach Trzeciego Wieku
Autor: Grotek, Monika
Słowa kluczowe: Uniwersytet Trzeciego Wieku; lektoraty; pamięć; języki obce
Data wydania: 2003
Źródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych, Vol. 2, (2003), s. 42-50
Abstrakt: Lektoraty języków obcych obok wykładów i wycieczek należą do najpopularniejszych form zajęć w Uniwersytetach Trzeciego Wieku (Konieczna, 1997). Jednakże, w ogromnym bogactwie źródeł metodycznych na temat nauczania języka obcego ucznia dorosłego brak jest odpowiednich pozycji dotyczących specyfiki uczenia się i nauczania osób w okresie późnej dorosłości, które mogłyby posłużyć za wytyczne dla nauczycieli prowadzących lektoraty w tychże placówkach. Źródła tego stanu rzeczy mogą leżeć w przypuszczeniu, iż podstawowe cechy osoby dorosłej istotne z punktu widzenia nauczyciela języka obcego pozostają niezmienne bez względu na wiek ucznia lub też w założeniu, że podjęcie nauki języka obcego następuje raczej w okresie, kiedy człowiek jest czynny zawodowo (Fragment tekstu).
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/23158
ISSN: 1507-6563
2391-8020
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Grotek_Rozwoj_strategii.pdf549,5 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons