Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/23406
Tytuł: | Design-based research of ESP/EAP materials : online courses for the MA and PhD students |
Autor: | Stec, Maria |
Słowa kluczowe: | ESP materials; design; evaluation; online course; students; materiały ESP; projektowanie; ewaluacja; kurs zdalny; studenci |
Data wydania: | 2022 |
Wydawca: | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | D. Gabryś-Barker, R. Kalamarz (red.), "Współczesna glottodydaktyka wobec zmian edukacyjnych : nowe wyzwania i innowacyjne rozwiązania" (S. 117-134). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | Design-based research (DBR) involves developing materials based on a strong link
between research and educational practice. The paper aims to follow the DBR and describe
English for Specific Purposes (ESP) and English for Academic Purpose (EAP) online courses
presented for the MA and PhD students. The paper seeks to address two following questions:
What is the model of ESP online course for the MA students? What is the model of ESP online
course for the PhD students? The project will use the mixed type of research, including a questionnaire
study and self-reflection analysis. The results are hoped to bring practical implications
for further online courses developed at the university level. Design-based research (DBR) polegają na opracowywaniu materiałów
z uwzględnieniem silnego związku między badaniami a praktyką edukacyjną. Artykuł ma na
celu omówienie kursów online English for Specific Purposes (ESP) i English for Academic
Purposes (EAP), przygotowywanych dla studentów studiów magisterskich i doktoranckich
w odwołaniu do badań typu DBR. W artykule starano się odpowiedzieć na następujące pytania:
Jaki jest model kursu ESP online dla studentów studiów magisterskich? Jaki jest model
kursu ESP online dla doktorantów? Zaprezentowano mieszany typ badań, obejmujący badanie
ankietowe i analizę autorefleksji. Uzyskane wyniki mogą pomóc w opracowywaniu kolejnych
kursów online na poziomie uniwersyteckim. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/23406 |
DOI: | 10.31261/PN.4107 |
ISBN: | 978-83-226-4168-2 |
ISSN: | 2719-8065 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały
|