Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2354
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBorzucka-Sitkiewicz, Katarzyna-
dc.date.accessioned2018-04-10T12:32:20Z-
dc.date.available2018-04-10T12:32:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChowanna, 2012, t. 1, s. 235-245pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2354-
dc.description.abstractIn the process of socialization the man is collecting the number of diverse experience which are deciding on his further individual development. Constructive experience influences for shaping the mature identity and they enable to build positive social relations. However they aren’t a participation of everyone — the part of growing up persons is a subject of traumatic experience which are disturbing the psychosocial development and they can become the basis of the deviant social participation. Adolescents which experienced a trauma need the appropriate support in dealing with their traumatic experiences. In the article helpful forms of assistance were described in the social inclusion of persons presenting different problem behaviours, developing on the background of experienced injuries.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectsocializationpl_PL
dc.subjecttraumatic experiencepl_PL
dc.subjectstigmatizationpl_PL
dc.subjectinterventionpl_PL
dc.titleKorekcja doświadczeń urazowych będących źródłem zachowań destrukcyjnych jako element inkluzji społecznejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Borzucka_Sitkiewicz_Korekcja_doswiadczen_urazowych.pdf500,3 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons