Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2371
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChrist, Magdalena-
dc.date.accessioned2018-04-11T09:20:09Z-
dc.date.available2018-04-11T09:20:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChowanna, 2012, t. 2, s. 67-80pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2371-
dc.description.abstractThe purpose of the text is to popularize education model based on the theory of multiple intelligences by Howard Gardner. It also presents part of findings on the directional abilities diagnosis of pedagogy students and pupils an integrated early childhood education. Mission of this text is to show how we can support pupils development of abilities and interests through their participation in various projects, programs and educational initiatives.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecttheory of multiple intelligences by Howard Gardnerpl_PL
dc.subjectdirectional abilitiespl_PL
dc.title"Elastyczny umysł" w perspektywie diagnozy i wsparcia rozwoju zdolności kierunkowych studentów oraz uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Appears in Collections:Artykuły (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Christ_Elastyczny_umysl_w_perspektywie_diagnozy_i_wsparcia.pdf525,26 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons