Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2383
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorHetmańczyk-Bajer, Hewilia-
dc.date.accessioned2018-04-11T09:21:25Z-
dc.date.available2018-04-11T09:21:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChowanna, 2012, t. 2, s. 95-107pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2383-
dc.description.abstractThe program of activity constructed by means of using the three logical instruments of the Theory of Constrains, was settled as a result of the need of preparing pupils on primary school level to live in society and preparing them to do their social role as adult people. The results of the experiment claim that the Theory of Constraints unknown in Poland in the uprising and educational range, deserve deeper accomplishment, because of its efficacy and a great range of application (also in shaping social skills of primary pupils).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectsocial competencespl_PL
dc.subjectTheory of Constraintspl_PL
dc.subjectsocial‑emotional educationpl_PL
dc.titleWykorzystanie Teorii Ograniczeń w procesie kształtowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnympl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Hetmanczyk_Bajer_Wykorzystanie_Teorii_Ograniczen_w_procesie_ksztaltowania.pdf542,23 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons