Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2387
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMusioł, Marcin-
dc.date.accessioned2018-04-11T09:21:50Z-
dc.date.available2018-04-11T09:21:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChowanna, 2012, t. 2, s. 313-324pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2387-
dc.description.abstractDue to obligatory IT (Information Technology) classes for pupils at I—III levels, some information competences are formed. They are based on knowledge, abilities, postures and habits connected with the use of ICT instruments. However, the level of pupils’ information competences is different (and) it becomes much more complicated during the education period. Pupils’ information competences and the teachers’ work with pupils on different information competence levels were carried out in one of the primary school in Bytom in September 2011.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectEarly Schoolpl_PL
dc.subjectcomputer classespl_PL
dc.subjectcomputer skillspl_PL
dc.titleZróżnicowanie poziomu kompetencji informatycznych uczniów klas początkowychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Musiol_Zroznicowanie_poziomu_kompetencji_informatycznych.pdf505,02 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons