Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/2408
Tytuł: | Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli jako jedna z dróg wprowadzania zmian w szkolnictwie specjalnym : założenia a wyniki badań |
Autor: | Wendreńska, Iwona |
Słowa kluczowe: | inner school teachers’ training; change; the learning organization |
Data wydania: | 2012 |
Źródło: | Chowanna, 2012, t. 2, s. 371-382 |
Abstrakt: | The article is the trial of presenting the inner school teachers’ training as one
of the ways of becoming the special school “the learning organization” and applying the
idea of distant implementation of changes. There will be presented not only the assumptions
of this process understood as the intentional series of meetings oriented towards
the identification and satisfying personal and group needs by the mutual learning but
the teachers’ opinions as well regarding the process of inner school training in special
schools. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/2408 |
ISSN: | 0137-706X |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons