Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/2456
Tytuł: | Intercultural communication through drama in the language classroom - teachers' perspective |
Autor: | Gałązka, Alicja |
Słowa kluczowe: | drama; nauczanie języków obcych; komunikacja międzykulturowa; kompetencja komunikacyjna |
Data wydania: | 2013 |
Źródło: | Chowanna, 2013, t. 2, s. 313-325 |
Abstrakt: | W artykule podjęto zagadnienie rozwijania świadomości oraz potrzeby stymulowania
wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji interkulturowej u nauczycieli
języków obcych. Język i kultura są z sobą nierozerwalnie związane i stanowią
podstawę rozwoju kompetencji komunikacyjnej. Artykuł opisuje krótki, 40-godzinny
projekt skierowany do nauczycieli języków obcych mający na celu rozwój świadomości
międzykulturowej, umiejętności oraz postaw poprzez działania dramowe i teatralne. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/2456 |
ISSN: | 0137-706X |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons