Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2505
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPluta-Wojciechowska, Danuta-
dc.date.accessioned2018-04-12T12:05:34Z-
dc.date.available2018-04-12T12:05:34Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationK. Węsierska, N. Moćko (red.), "Profilaktyka logopedyczna w praktyce edukacyjnej. T. 2" (S. 107-133). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322622124-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2505-
dc.description.abstractThe paper is devoted to the issue of children with efectoral speech disorders. It indicates that such disorders are commonly associated with the wrong realization of phonemes. The author uses the example of children suffering from palatoschisis to point out the low intensity of verbal expression and other language use discrepancies displayed by such children. The author also characterizes the speech of children suffering from palatoschisis and its influence on the quality of their lives. The need for early support of such children and the most useful support strategies are also discussed.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectekspresja werbalnapl_PL
dc.subjectzaburzenia o charakterze efektoralnympl_PL
dc.subjectstrategie pomocypl_PL
dc.titleIntensywność i jakość ekspresji werbalnej w przypadku zaburzeń o charakterze efektoralnym : strategie pomocypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Pluta_Wojciechowska_Intensywnosc_i_jakosc_ekspresji_werbalnej.pdf485,7 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons