Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2764
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGuzy, Anna-
dc.date.accessioned2018-04-17T12:20:15Z-
dc.date.available2018-04-17T12:20:15Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationB. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek (red.), "Dziecko, język, tekst" (S. 110-122). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978832261974X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2764-
dc.description.abstractThe article concerns on the influence of spatial competence (imagination and spatial imagination) on the development of linguistic competence of the pupil, in particular on the development of competence in text production. The author introduces an analysis which tries to answer the issue: are there any correlations between imagination and spatial imagination and linguistic competence, in particular — the competence in text production? The study consists of two components. First, theoretical, in which definitions are described. The results of analysis concerning the influence of imagination and spatial competence on linguistic competence are presented in second part of article.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectKompetencja tekstotwórczapl_PL
dc.subjectwyobraźniapl_PL
dc.subjectorientacja przestrzennapl_PL
dc.subjectuczniowie klas IIIpl_PL
dc.titleKompetencja tekstotwórcza a wyobraźnia i orientacja przestrzenna uczniów klas IIIpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Guzy_Kompetencja_tekstotworcza_a_wyobraznia.pdf436,67 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons