Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2807
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDutka, Ewa-
dc.date.accessioned2018-04-18T07:49:31Z-
dc.date.available2018-04-18T07:49:31Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, T. 20 (2009), s. 38-49pl_PL
dc.identifier.issn0208-5011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2807-
dc.description.abstractThe work, on the basis of selected textbooks, pays attention to the presence of borderland literature in Polish education in secondary schools. What was particularly emphasized was the purposefulness of integrating the very issue with regional education. Next, by means of the interpretation of the fragment of an epic poem Na wysokiej połoninie by Stanisław Vincenz, the ideas connected with the borderland trend were presented, as well as the possibilities of realization of different didactic aims.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectliteratura kresowapl_PL
dc.subjectlekcje języka polskiegopl_PL
dc.titleIdee i możliwości - literatura kresowa na lekcjach języka polskiego w liceum (na przykładzie fragmentu epopei huculskiej Stanisława Vincenza)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalZ Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiegopl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Dutka_Idee_i_mozliwosci_literatura_kresowa_na_lekcjach_jezyka_polskiego.pdf590,73 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons