Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2902
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorChrupała-Pniak, Małgorzata-
dc.contributor.authorChudzicka-Czupała, Agata-
dc.date.accessioned2018-04-19T09:04:30Z-
dc.date.available2018-04-19T09:04:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationB. Kożusznik, J. Polak (red.), “Uczyć z pasją : wskazówki dla nauczycieli akademickich” (s. 317-349). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380121362-
dc.identifier.isbn9788322622940-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/2902-
dc.description.abstractThe article concerns challenges which are the consequences of the dynamic changes within the Polish universities faced by academics. The authors analyze sources of those difficulties that lecturers often have to deal with, as well as discuss the student—lecturer relationship along with various problems (e.g. of ethical nature) that both sides may face. The authors point to ways how to prevent some negative phenomena, as well as to actions aiming to support lecturers’ and students’ ethical awareness in the processes of teaching and learning.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectedukacja akademickapl_PL
dc.subjectświadomość etyczna wykładowcówpl_PL
dc.subjecttrudne sytuacje w pracy ze studentamipl_PL
dc.titlePoza ciemną stroną, czyli jak odkrywać i rozumieć trudne sytuacje w pracy ze studentamipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Chrupala_Pniak_Poza_ciemną_stroną_czyli_jak_odkrywac_i_rozumiec_trudne_sytuacje.pdf613,42 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons