Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2902
Title: Poza ciemną stroną, czyli jak odkrywać i rozumieć trudne sytuacje w pracy ze studentami
Authors: Chrupała-Pniak, Małgorzata
Chudzicka-Czupała, Agata
Keywords: edukacja akademicka; świadomość etyczna wykładowców; trudne sytuacje w pracy ze studentami
Issue Date: 2014
Publisher: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Citation: B. Kożusznik, J. Polak (red.), “Uczyć z pasją : wskazówki dla nauczycieli akademickich” (s. 317-349). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstract: The article concerns challenges which are the consequences of the dynamic changes within the Polish universities faced by academics. The authors analyze sources of those difficulties that lecturers often have to deal with, as well as discuss the student—lecturer relationship along with various problems (e.g. of ethical nature) that both sides may face. The authors point to ways how to prevent some negative phenomena, as well as to actions aiming to support lecturers’ and students’ ethical awareness in the processes of teaching and learning.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/2902
ISBN: 9788380121362
9788322622940
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chrupala_Pniak_Poza_ciemną_stroną_czyli_jak_odkrywac_i_rozumiec_trudne_sytuacje.pdf613,42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons