DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Zok-Smoła, Aleksandra | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-25T11:57:47Z | - |
dc.date.available | 2018-04-25T11:57:47Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | H. Synowiec, M. Kubarek (red.), "Odmiany polszczyzny w szkole : teoria i praktyka" (S. 189-201). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 9788322622360 | - |
dc.identifier.isbn | 9788380122376 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/3202 | - |
dc.description.abstract | The subject-matter of the article oscillates around the issues connected with the style
of students’ language expression. The analytical material gathered, coming from written
works, prepared by students finishing a primary school, allowed for over-viewing stylistic
inaccuracies appearing in sixth graders’ compositions. The analysis of mistakes made by
the students also allows for formulating postulates concerning the development of the
abilities to choose language means according to communicative situations taking place. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | sprawność językowa | pl_PL |
dc.subject | styl wypowiedzi pisemnych | pl_PL |
dc.title | Uwagi o stylu wypowiedzi pisemnych uczniów szkół podstawowych | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|