Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3202
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorZok-Smoła, Aleksandra-
dc.date.accessioned2018-04-25T11:57:47Z-
dc.date.available2018-04-25T11:57:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationH. Synowiec, M. Kubarek (red.), "Odmiany polszczyzny w szkole : teoria i praktyka" (S. 189-201). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322622360-
dc.identifier.isbn9788380122376-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/3202-
dc.description.abstractThe subject-matter of the article oscillates around the issues connected with the style of students’ language expression. The analytical material gathered, coming from written works, prepared by students finishing a primary school, allowed for over-viewing stylistic inaccuracies appearing in sixth graders’ compositions. The analysis of mistakes made by the students also allows for formulating postulates concerning the development of the abilities to choose language means according to communicative situations taking place.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectsprawność językowapl_PL
dc.subjectstyl wypowiedzi pisemnychpl_PL
dc.titleUwagi o stylu wypowiedzi pisemnych uczniów szkół podstawowychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zok_Smola_Uwagi_o_stylu_wypowiedzi_pisemnych_uczniow_szkol_podstawowych.pdf372,17 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons