Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3454
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJagodzińska, Diana-
dc.date.accessioned2018-05-08T10:08:45Z-
dc.date.available2018-05-08T10:08:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationB. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek, A. Zok-Smoła (red.), " (Przed)szkolne spotkania z lekturą" (S. 477-490). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380126237-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/3454-
dc.description.abstractThe article is an extensive review of the Krystyna Sapieha’s book Children reveal what squeaks… in the law. The author synthetically presents arguments for the spread of legal awareness among children and presents a book in mainstream activities undertaken in order to build legal competence in children. Then presents in detail the circumstances of writing a book, its creator and the content of contents. Review ends evaluate the usefulness of the publication in the educational process and to present options for its practical use.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectKrystyna Sapiehapl_PL
dc.subjectświadomość prawna dziecipl_PL
dc.subjectedukacja prawnicza dziecipl_PL
dc.subjectDzieciom wyjawię, co piszczy… w prawiepl_PL
dc.titleSzerzenie świadomości prawnej wśród najmłodszych na podstawie książki "Dzieciom wyjawię, co piszczy... w prawie Krystyny Sapiehypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Jagodzinska_Szerzenie_swiadomosci_prawnej_wsrod_najmlodszych.pdf397,15 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons