Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/3676
Tytuł: | Interesariusze i typy orientacji etycznej w kodeksach etycznych firm |
Autor: | Czakon, Tomasz |
Słowa kluczowe: | etyka; etyka społeczna; etyka biznesu |
Data wydania: | 2013 |
Wydawca: | Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu |
Źródło: | Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Nr 4 (2013), s. 191-213 |
Abstrakt: | The author presents an analysis of the contents of the codes of ethics in 49 companies
of a different nature: national and international, large and small, as well as, from different areas of
business. The author looks for the frequency of the presence of different types of stakeholders and
ethical conclusions, contrary to many suggestions in the current literature. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/3676 |
ISSN: | 1426-9724 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|
Wszystkie pozycje w RE-BUŚ są chronione prawem autorskim chyba, że zostało wskazane inaczej.