Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3676
Tytuł: Interesariusze i typy orientacji etycznej w kodeksach etycznych firm
Autor: Czakon, Tomasz
Słowa kluczowe: etyka; etyka społeczna; etyka biznesu
Data wydania: 2013
Wydawca: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu
Źródło: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Nr 4 (2013), s. 191-213
Abstrakt: The author presents an analysis of the contents of the codes of ethics in 49 companies of a different nature: national and international, large and small, as well as, from different areas of business. The author looks for the frequency of the presence of different types of stakeholders and ethical conclusions, contrary to many suggestions in the current literature.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3676
ISSN: 1426-9724
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Czakon_Interesariusze_i_typy_orientacji_etycznej.pdf501,92 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Wszystkie pozycje w RE-BUŚ są chronione prawem autorskim chyba, że zostało wskazane inaczej.