Skip navigation
RE-BUŚ
Przeglądaj
Zespoły i Kolekcje
Przeglądaj wg:
Data wydania
Autor
Tytuł
Słowa kluczowe
Pomoc
Język
English
polski
Moje konto
Mój RE-BUŚ
Subskrybuj
Edytuj profil
Rejestracja
Szukaj
Wyszukaj:
W całym RE-BUŚ
Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji / Faculty of Fine Arts and Educational Science
Artykuły (WSiNoE)
dla
Obecne filtry:
Tytuł
Autor
Słowa kluczowe
Data wydania
Dokładnie te słowa
Zawiera słowa
ID pozycji
Nie zawiera słów
Pomiń słowa
Brak ID
Rozpocznij nowe wyszukiwanie
Dodaj filtry:
Użyj filtrów, aby zawęzić wyniki wyszukiwania
Tytuł
Autor
Słowa kluczowe
Data wydania
Dokładnie te słowa
Zawiera słowa
ID pozycji
Nie zawiera słów
Pomiń słowa
Brak ID
Wyniki 1-10 z 11.
wstecz
1
2
dalej
Znalezione pozycje:
Data wydania
Tytuł
Autor
2017
Individual traits, environmental variables and students’ perceptions of autonomous learning difficulty
Studenska, Anna
2017
Sensory integration therapy of a six year-old girl: a case study
Kapalska, Magdalena
;
Studenska, Anna
2011
Educational level, gender and Foreign Language Learning Self-regulation difficulty
Studenska, Anna
2017
Report from the International Scientific Conference DLCC2017 in Cieszyn and Katowice, Poland, 16–17 October 2017
Smyrnova-Trybulska, Eugenia
;
Stec, Maria
;
Studenska, Anna
2010
Nieśmiałość a funkcjonowanie w sytuacjach nie wymagających ekspozycji społecznej
Studenski, Ryszard
;
Studenska, Anna
2019
Gender, educational level and students' preferences towards autonomy support by teachers
Studenska, Anna
2007
Foreign language anxiety inventory
Studenska, Anna
2019
Gender, education level and autonomous learning difficulty
Studenska, Anna
2021
Editorial
Smyrnova-Trybulska, Eugenia
;
Studenska, Anna
2021
Preferencje uczących się wobec czynności nauczyciela wspierających autonomię w opanowywaniu wiedzy i umiejętności
Studenska, Anna
Przeglądaj wg
Autor
3
Smyrnova-Trybulska, Eugenia
1
Kapalska, Magdalena
1
Stec, Maria
1
Studenski, Ryszard
Słowa kluczowe
2
difficulty
2
educational level
2
gender
1
"International Journal of Researc...
1
achievement
1
aspects of e-learning
1
Autonomy
1
blended learning
1
case study
1
COVID-19
.
dalej >
Data wydania
3
2020 - 2021
7
2010 - 2019
1
2007 - 2009