Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/3956
Tytuł: | Masowe media niekomunikacji społecznej |
Autor: | Mikułowski-Pomorski, Jerzy |
Słowa kluczowe: | mass media; komunikacja społeczna |
Data wydania: | 2009 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | M. Kolczyński, M. Mazur, S. Michalczyk (red.), “Mediatyzacja kampanii politycznych” (s. 34-47). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | "Za media komunikowania społecznego uznajmy te, które takie podtrzymywanie
ludzkich więzi uznają za swe pierwszoplanowe zadanie. Gdy media przyjmują
za ważniejsze inne cele, sprawa wchodzi w zakres naszego zainteresowania
w niniejszym artykule. Starałem się ukazać w swoim tekście na temat fragmentaryzacji
w mediach, że zjawiska takie są coraz częstsze. Katarzyna Drzyzga, idąc
tym śladem w swojej mocno empirycznie podbudowanej pracy magisterskiej na
temat prasy codziennej, pisze: „Troska o dobre samopoczucie inwestorów i reklamodawców
powoduje, że dzienniki oddalają się stopniowo od swoich społeczności.
Skutkiem jest utrata zaufania odbiorców, oskarżenia o sprzyjanie finansowym
i politycznym elitom oraz chęć osiągania zysków za wszelką cenę”1. Nie będę się
tym problemem jednak zajmować, skieruję swą uwagę ku przemianom w medialnym
audytorium. Sprawa ukazuje się w nowym świetle i nie można jej sprowadzać
tylko do zmiany priorytetów celów komunikowania". |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/3956 |
ISBN: | 9788322618554 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNS)
|