Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/3977
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOniszczuk, Zbigniew-
dc.date.accessioned2018-05-24T13:03:13Z-
dc.date.available2018-05-24T13:03:13Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationM. Kolczyński, M. Mazur, S. Michalczyk (red.), “Mediatyzacja kampanii politycznych” (s. 135-146). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322618554-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/3977-
dc.description.abstract"Zastanawiając się nad społecznymi skutkami przedstawionych preferencji tematycznych i wewnętrznej struktury zagadnień politycznych ukazywanych w serwisach i magazynach informacyjnych telewizji niemieckiej, trzeba sobie przede wszystkim uświadomić, że ten typ audycji przeważa nie tylko w ofercie programowej stacji telewizyjnych (por. tab. 2), ale także jest preferowany przez odbiorców. W badaniach przeprowadzonych na obszarze całych Niemiec w 2004 r. potwierdziła się bowiem trwałość wzrostowej tendencji do oglądania audycji informacyjnych. W latach 1999—2004 wzrósł zasięg społeczny audycji informacyjnych z 62 do 65% ogółu publiczności, dzięki czemu wyprzedziły one swoich największych konkurentów, czyli filmy fabularne i seriale (61% w 2004 r.) oraz programy rozrywkowe (48%)16. Badanie treści audycji informacyjnych ma więc pierwszoplanowe znaczenie w rozpatrywaniu miejsca i roli telewizji w procesie mediatyzacji komunikowania politycznego".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectkomunikowanie politycznepl_PL
dc.subjectmass media w Niemczechpl_PL
dc.subjecttelewizjapl_PL
dc.subjectmediatyzacjapl_PL
dc.titleRola telewizji w mediatyzacji komunikowania politycznego w Niemczechpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Oniszczuk_Rola_telewizji_w_mediatyzacji_komunikowania_politycznego.pdf589,78 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons