Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4406
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBrzoza, Katarzyna-
dc.contributor.authorKornacka-Grzonka, Monika-
dc.date.accessioned2018-06-08T10:58:29Z-
dc.date.available2018-06-08T10:58:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationPolityka i Społeczeństwo, 2017, nr 4, s. 100-116pl_PL
dc.identifier.issn1732-9639-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/4406-
dc.description.abstractAnalysis of the covers if news weeklies such as „Do Rzeczy”, „Newsweek Polska”, „Polityka”, „Wprost” has become an area of discourse about media narrative, which is visible in studied materials in the period of the 2015parliamentary campaign. Determina-tion of political sympathies, verification of the degree of politicizing, studying materials and marking the dominating subject matter on the 44 covers, is the aim of conducted research work. The analysed covers were also use to show the fields of antagonisms appearing in the media narrative.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectcontent analysispl_PL
dc.subjectopinion weeklypl_PL
dc.subjectcoverspl_PL
dc.subjectparliamentary electionpl_PL
dc.titleNarracja medialna wyrażona na okładkach wybranych tygodników opinii podczas parlamentarnej kampanii wyborczej 2015 rokupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.15584/polispol.2017.4.8-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Brzoza_Narracja_medialna_wyrazona_na_okladkach_wybranych_tygodnikow_opinii.pdf868,93 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons