Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4406
Tytuł: Narracja medialna wyrażona na okładkach wybranych tygodników opinii podczas parlamentarnej kampanii wyborczej 2015 roku
Autor: Brzoza, Katarzyna
Kornacka-Grzonka, Monika
Słowa kluczowe: content analysis; opinion weekly; covers; parliamentary election
Data wydania: 2017
Źródło: Polityka i Społeczeństwo, 2017, nr 4, s. 100-116
Abstrakt: Analysis of the covers if news weeklies such as „Do Rzeczy”, „Newsweek Polska”, „Polityka”, „Wprost” has become an area of discourse about media narrative, which is visible in studied materials in the period of the 2015parliamentary campaign. Determina-tion of political sympathies, verification of the degree of politicizing, studying materials and marking the dominating subject matter on the 44 covers, is the aim of conducted research work. The analysed covers were also use to show the fields of antagonisms appearing in the media narrative.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4406
DOI: 10.15584/polispol.2017.4.8
ISSN: 1732-9639
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Brzoza_Narracja_medialna_wyrazona_na_okladkach_wybranych_tygodnikow_opinii.pdf868,93 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons