Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4486
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJanczyk, Janusz-
dc.date.accessioned2018-06-12T08:20:52Z-
dc.date.available2018-06-12T08:20:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.isbn9788322620458-
dc.identifier.isbn9788380126510-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/4486-
dc.description.abstractThe work contains the main hypotheses from the area of modern forms of managing and organising the education processes. It presents the origins of teaching based on new technical means, including e-learning. Theoretically and empirically, it discusses social and technical aspects of popularizing e-learning in Poland. It describes the role of ICT in its educational usage in the context of a social assimilation.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectInternet w edukacjipl_PL
dc.subjectspołeczeństwo informacyjnepl_PL
dc.subjectdostępu do Internetupl_PL
dc.titleWybrane problemy zarządzania procesami kształcenia w społeczeństwie informacyjnympl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNŚiT)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Janczyk_Wybrane_problemy_zarzadzania_procesami.pdf2,95 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons