DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Janczyk, Janusz | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-12T08:20:52Z | - |
dc.date.available | 2018-06-12T08:20:52Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.isbn | 9788322620458 | - |
dc.identifier.isbn | 9788380126510 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/4486 | - |
dc.description.abstract | The work contains the main hypotheses from the area of modern forms of managing and
organising the education processes. It presents the origins of teaching based on new technical
means, including e-learning. Theoretically and empirically, it discusses social and technical
aspects of popularizing e-learning in Poland. It describes the role of ICT in its educational usage
in the context of a social assimilation. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Internet w edukacji | pl_PL |
dc.subject | społeczeństwo informacyjne | pl_PL |
dc.subject | dostępu do Internetu | pl_PL |
dc.title | Wybrane problemy zarządzania procesami kształcenia w społeczeństwie informacyjnym | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNŚiT)
|